بنده حدود دو سالی میشه که در سایتlinkedIn که فکر میکنم همه باهاش آشنایی داشته باشید،عضو شدم.همون طور که میدونید این سایت مرجع متخصصان در زمینه های مختلف هست و هر کس رزومه ی تحصیلی و شغلی و مهارت های خودش رو در معرض نمایش عموم قرار میده و افرادی که اون شخص رو میشناسند مهارت های اون فرد رو تایید میکنند.و به نوعی میتونیم این سایت رو شبکه ی اجتماعی مشاغل بنامیم.

خب من از زمانی که در این سایت عضو شدم تا الان هیچ فعالیت خاصی نداشتم.تا چند روز پیش که به طور اتفاقی وارد اپلیکیشن این سایت که به صورت پیش فرض توی گوشی موبایلم قرار داشت،شدم.تصمیم گرفتم شروع کنم به ارتباط گرفتن با اساتید و افراد حرفه ای که در زمینه رشته ی خودم میشناختم.خب تا حالا متاسفانه فقط یکی از اساتید و چند نفری از افراد دیگه درخواستم رو قبول کردند.

اما یک نکته ی دیگه ای که من رو نگران کرده این هست که من در واقع هیچ مهارتی رو نتونستم در خودم پیدا کنم و در سایت ذکر کنم.حسابی از خودم نا امید شدم و همین جرقه باعث شد که تصمیم بگیرم در تابستان پیش رو تعدادی مهارت بیاموزم.

موضوع دیگه ای هم هست که چندماهی میشه ذهنم رو درگیر کرده که ترجیح میدم یک پست کامل رو بهش اختصاص بدم.و حتما طی چند روز آینده بهش میپردازم.