لطفا جواب بدین :

به نظر شما با یه شخصیت کمال‌طلب و حسود چه میشه کرد؟

خستم کرده:((

دیگه نمیتونم باهاش ادامه بدم........یه طناب برای رهایی از این چاه می‌خوام.......

به داشته‌ها و نداشته‌های خودش راضی نیست،هر چیزی رو میبینه دلش می‌خواد.(منظورم از اون "چیز"،چیزهای مادی نیست)
به هر موقعیتی غیر از موقعیت خودش حسادت می‌کنه.

نمی‌تونه تحمل کنه که فرد دیگه‌ای غیر از خودش در مرکز توجهه.وقتی بقیه از یه نفر دیگه تعریف می‌کنند حالش بد میشه!!!

میدونه که توقعات و رفتارهای نابه‌جای اطرافیانش هم یکی از دلایل ایجاد این حس شده،اما الان تنها کسی که درگیره خودشه،هیچ عذر و بهانه‌ای هم به کارش نمیاد....

اهل زیرآب زدن و تخریب شخصیت و .......هم نیست.فقط داره از درون نابود میشه.یه جاندار بی‌آزار و بی دفاع احمق:((

خدایا کمکم کن! به یه خودکشی احتیاج دارم،به یه خودکشی از این جنس

+بعد از درج این مطلب یاد یک خاطره افتادم،اما برای ثبتش فرصتی پیش نیومد.
چند ماه پیش توی جمع صمیمی در خدمت یکی از اساتید معروف بودیم.استاد موردنظر در باب شوخی و مزاح در مورد یک موضوع فرمودند که من بیشتر موفقیت‌هایی که کسب کردم به واسطه‌ی خصلت حسود بودنم هست.بچه‌ها به شوخی گرفتند و اندکی خنده شد اما استاد گفتند که خیلی هم جدی فرموده بودند.و مثلا وقتی می‌دیدند فردی در حوزه‌ای موفق هست و پیشرفت داره و ... سعی می‌کردند که راه اون فرد رو ادامه بدن(لطفا خرده نگیرید چون یک مثال خیلی ساده زدم،بدون در نظر گرفتن جزئیات!) 
امیدوارم من هم بتونم راه استاد رو در پیش بگیرم!
اما موضوع برای من به شدت حاد هست!!!